sobota 15. decembra 2012

Vianočné upratovanie...

Dá človeku poriadne zabrať.Ak by som mala porovnať čo trvá dlhšie upratať či celý dom alebo moju izbu,tak moja izba rozhodne vyhráva.Ja neviem či som bola v minulom živote zberateľ zbytočností alebo sa mi to iba zdá.Ja mam v izbe fakt všetko. Teda vlastne mala som ! Ha! :D ...Pozerala som jedno video o Minimalizme,kde bolo presne opísané ,že ak máte v izbe veľa vecí okolo seba,tak sa tažšie sústredujete.Je to fakt pravda. Tak som si dneska povedala : Tak toto nééééé! a vydala som sa do svojej izby .Ledva som dvere otvorila lebo som si položila gitaru vedľa dverí :D Veľmi múdre ja viem .Ďakujem za aplauz :) Teraz po 80percentnom upratovaní ,izba vyzerá priestrannejšie,svetlejšie,harmonickejšie, šie,šie,šie :D I'm proud of me ! 

Fotky sú ilustračné.Bohužial som nezachytila tie zbytočnosti ktoré som vyhodila,smetný kôš som vám fotiť nechcela tak aspoň niečo aby ste videli :) 

P.S: Tá nástenka (ilustračná fotka) pôvodne mala vyzerať vianočne,ale tak potom som si povedala ,že si na ňu dám veci čo mám rada a keď príde na mňa nejaká deprimujúca nálada ,tak sa aspoň pousmejem :) 







5 komentárov:

  1. aj ja si upracem, sľubujem, budúci víkend!! (toto hovorím už mesiac -.-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja už som nemala na výber,tlačili na mňa zo všetkých strán :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aj mňa ešte čaká upratovanie, ale moc sa mi do toho nechce! :D veľmi sa mo páči ten stojan na bižutériu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj mňa :D Izba je len taký štartér..potom samozrejme pokračuje celý dom .Všetko musí byť ako kryštálik ..Proste predvianočná pohoda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nástenka veľmi pekná, ja milujem svoju nástenku a strašne rada ju upratujem:D
    a tiež by sa mi zišlo vyhodiť zopár desiatok vecí, ale je mi ich ľúto:D

    nati

    OdpovedaťOdstrániť