piatok 21. decembra 2012

Vianoce :3


Konečne sme sa dočkali! Vytúžené prázdniny sú tu .Nechce sa mi veriť ako rýchlo prišli.Dneska ráno som vstala a nechcelo sa mi veriť že už sú tú časy prežierania,lenošenia,oddychovania .Tieto sviatky boli vymyslené pre mňa :3  .Samozrejme som si pred prázdninami dala slub ,že to tak úplne nebude.Oddýchnem si ,načerpám novú silu,ale budem sa snažiť aj niečo robiť .Hlavne si preorganizovať čas,aby som si vedela na všetko nájsť čas a nebola roztržitá a nervózna .A tiež je tu čas robenia videíí,ktoré mám už v hlave premyslené .Všetko ale postupne. 

Dva dni pred Vianocami,čas stravený upratovaním.Je mi jasné ,že vätšina už má upratané,napečené atď,ale tento predvianočný čas som mala trochu narušený a stalo sa veľa vecí ,že nebolo času na to upratovanie.Ale hlavná vec ,že už máme kúpený stromček a tak isto darčeky,ktoré som dneska ešte kupovala .Samozrejme nesmiem opomenúť ani zásobu sladkostí a pitia čo som musela zakúpiť v nemenovanom obchode . JO! Lets get partyyyy !!!

Veci,ktorým by som sa chcela cez prázdniny venovať : 
1.Robenie videí v : Sony Vegas,Adobe After Affect 
2.Mojím psom
3.Śportovaniu
4.Ćítaniu kníh a pozeraní filmov 
5.Hraniu na klavír
6.A trošku sa aj vzdelávať  









Prajem vám krásne prežitie vianočných sviatko v pokoji a nech si maximálne oddychnete a hlavne nech ste s tými ktorých máte najradšej ,nech už sa nachádzate kdekoľvek :) 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára