pondelok 3. decembra 2012

Photos of my life


Páni! Tri mesiace nepridať ani jeden článok.To som ale pracovitá bloggerka však? Výhovorky typu nebol čas alebo proste som nedostala inšpiráciu by boli asi zbytočné a ešte by som vás aj klamala.Inšpiráciii bolo, aj času bolo ...ale tá chuť začať a po velkých slovách aj niečo spravíť to už je druhá vec. A ja som sa v posledných mesiacov k tej druhej veci nedopracovala.Teraz na mňa prišla nálada sa s vami podeliť o nejaké fotky,vybrala som ich náhodne.Nebudú mať žiadnu špeciálnu tématiku .Proste už  sem treba niečo hodiť . A okamžite! 


P.S: Nápadov mam v hlave požehnane za čo som svojej hlavičke veľmi vdačná,lenže dostať chuť a pustiť sa do toho je pre mňa vždy ťažká úloha.Ale bojujem s tým ;)  

































2 komentáre:

  1. páči sa mi volať ťa "kiki díler" takže: veľmi sa mi páčia fotky, niektoré sú hottie hot ;-) a naozaj si ma potešila s novým článkom (budem si namýšľať, že je to vďaka mne keď som niečo napísala po mesiaci a niečo..) a strašne sa mi páči tričko a fishtail na tej poslednej fotke kde si...pripomenula si mi MacBarbie07...áááá tak...idem ťa skontrolovať na skype

    OdpovedaťOdstrániť