sobota 15. decembra 2012

Mikuláááááš

Áno viem ,Mikuláš bol 6.12 ...ale ja som darček dostala neskôr :3 . Dostala som síce 6.teho velkú červenú okrúhlu krabicu s čokoládami ,ale ten skutočný darček bol ešte len na ceste za mnou . A bol naozaj krásny . Väčšinou nedostávam také honosné dary na Mikuláša ,ale mamina sa rozhodla že ma bude obdarovávať počas celého decembra a JA jej v tom nebudem brániť !!! Srandujem,zas tak veľmi ma nemá rada :D 

8.12 Som tiež usporiadala veľmi krásne luxusné posedenie ...blablabla dobre teraz pravdu :D Teplo tam zrovna nebolo,lebo akosi som spala dlhšie než som mala,ale TAKTO sa vytvárajú zábavné príhody aj keď v tom momente im možno do smiechu nebolo .Napriem všetkému to bol krásny deň. Kebyže nemám po ruke moju dobrú vílu Simonku ,tak by to tam rozhodne nevyzeralo tak krásne ! :)  Dôvod vianočného večierku nebol len ten že sme sa chceli stretnúť a po týždňoch sa znovu vidieť ale aj rozdávanie darčekov ! :D Ja som dostala krááásne darčeky .S každej jednej veci sa veľmi teším .Ja som strašne vďačný človek. Mňa poteší každá maličkosť,ak si niekto dá prácu s niečím .Zároveň má moja vlastnosť aj negatívnu stránku,že ma dokáže aj naštvať maličkosť,ale už nie tak veľmi.Už som sa naučila trochu ovládať .Čo nezmeníš,nerieš  a hotovo.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára